Monday 16 April 2012

An Evening in Paris

Dari La Valle Village, aku naik RER train tu ke city centre.

Hari sudah petang. Maka, aku menghabiskan masa dengan bersiar-siar di taman di kaki Menara Eiffel dan seterusnya ke Lourve Museum dan windows shopping sekitar Champ Elysees. Aku pun sebenarnya tak tahu dah nak pusing kat mana lagi di Paris ni, maklumlah ini bukan kunjungan pertama aku di sini (hehe, i love Paris).

Malamnya, aku naik train ke Charles De Gaulle Airport untuk berlepas ke Lisbon awal pagi esoknya, 25 Mac 2012.

Pengalaman bermalam di CDG airport diceritakan dalam entri berikutnya.

No comments:

Post a Comment

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud 2019

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud (LAJSM) 14 September 2019 Dataran Batu Burok Kuala Terengganu 12 am 1️⃣  Seperti biasa, LAJSM ...