Wednesday 9 January 2013

2012 : Dan Harapan 2013

Tak sangka sekejap masa berlalu. Sepanjang aku mula berlari (Jun 2012) hingga Disember 2012, berjaya catatkan 510km (termasuk latihan, lari-jalan-lari). 

Tak sangka sejauh ini aku exercises. Hehe. Yang lebih penting dapat menarik lebih ramai kawan-kawan terdekat untuk turut sama terlibat dalam lari-lari ini.

Memang tahun 2012, aku berjaya mencapai impian aku bagi menamatkan Full Marathon. Syukur, Allahamdulliah. Berjaya akhirnya.

Untuk 2013, aku mensasarkan beberapa larian utama. Maka, terpaksa balance kan hidup dengan kerja, sosial, jadual lari, jadual travel segala.
Moga terus dikurniakan nikmat kesihatan dan kelapangan. Amin.

Run Gme Run!!!

No comments:

Post a Comment

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud 2019

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud (LAJSM) 14 September 2019 Dataran Batu Burok Kuala Terengganu 12 am 1️⃣  Seperti biasa, LAJSM ...