Sunday 21 July 2013

Sabtu 20 Julai Yang Meriah

Hujung minggu ini aku join beberapa aktiviti bersama runners.

1. Boling Santai di Alamanda

Jam 3.00 petang.
Wah lama tak bermain boling. Sekali main, nah, beberapa kali masuk longkang.
Seronok dapat berkenalan dengan runners. Ada 12 team, maka, lebih 50orang runners yg hadir petang itu.
Team aku dapat no.2. Not bad.
Penganjur ada sediakan cabutan bertuah juga, santapan berbuka nasi ayam dan kuih muih. 
Tp sayang aku x dpt join diaorang berbuka kerana bergegas ke KL lepas tu.


2. Le Sabuns Malaysia Ultra LSD Training 
Masa : 10.00 malam
Tempat: POJ, Putrajaya

Sevelah malamnya, aku buat pertama kali join Le Sabun LSD ni.
Seronok. Ramai gak runners dan otai2 runners yg ada.
Dapatlah berkongsi pengalaman, tips borak2, dan makan2.
Teeima kasih kepada penganjur dan penaja2 juadah sahur dan support masa larian.

Yg pasti aku semput berlari. Sekadar buat half marathon distance dengan timing ke laut.

Moga dapat join lagi di masa akan datang.







No comments:

Post a Comment

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud 2019

Larian Antarabangsa Jambatan Sultan Mahmud (LAJSM) 14 September 2019 Dataran Batu Burok Kuala Terengganu 12 am 1️⃣  Seperti biasa, LAJSM ...